Tworzenie logo

tworzenie logo

Tworzenie logo - na co trzeba zwrócić uwagę?

Facebook
Twitter
LinkedIn

Podziel się tym z innymi.

Może myślisz, że logo to tylko znak na wizytówce czy stronie internetowej. W Punkcie Reklam patrzymy na to inaczej – tworzenie logo to nie tylko wygląd…

Logo opowiada historię o marce. Ten mały znak ma wzbudzić zainteresowanie Twoimi usługami. Dlatego dobrze zaprojektowane logo to podstawowy element wyróżnienia się wśród innych firm. Naszym zdaniem grafika i tekst muszą przemawiać do Twoich klientów i być spójne z Twoim obszarem działalności. Logo może nie być nazwą Twojej firmy, ale osobno stworzoną marką.

Projektowanie logo wymaga czasu, bo w tym procesie niezbędne są kreatywne i nieszablonowe myślenie. Czyli to, co możemy Ci zaoferować.

Projektowanie logo dla firmy, kompleksowa usługa polegająca na stworzeniu rozpoznawalnego znaku graficznego – co często wymaga wysokiej znajomości w kreowaniu logo. Dlatego tworzenie logo zleć profesjonalistom. 

5 podstawowych zasad projektowania logo:

  • Twoje logo powinno nawiązywać do Twojej firmy
  • Unikaj zbyt wielu szczegółów
  • Twoje logo powinno dobrze wyglądać w czerni i bieli (druk jednokolorowy)
  • Upewnij się, że Twoje logo jest skalowalne
  • Twoje logo powinno być wyważone artystycznie


Tak, projekt logo może być wykonany zdalnie.

Wystarczy, że napiszesz do nas na adres: biuro@punktreklam.com
Nie musisz się pojawiać u nas w biurze osobiście, aczkolwiek zawsze nam miło kiedy odwiedzają nas klienci.

Projekt logo firmy wykonujemy w ciągu 5-10 dni roboczych. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie z dbałością o szczegóły, dlatego też czas oczekiwania na gotowe logo różni się w zależności od projektu. W celu ustalenia szczegółów czekamy na wiadomość: biuro@punktreklam.com

Koszt projektu logo wynosi od 500 do kilkudziesięciu tysięcy. Ale jeśli jesteś małą firmą lub startupem szukającym wysokiej jakości projektu, dobry projekt logo powinien kosztować od 500 do 2300 pln. Ceny projektów logo mogą się różnić, na przykład cena zależy od jakości i tego, kto go stworzył.

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego też wycenę uzgadniamy bezpośrednio z zainteresowanym klientem. W celu ustalenia szczegółów czekamy na wiadomość: biuro@punktreklam.com

Symbol R wskazuje, że to słowo, fraza lub logo jest zarejestrowanym znakiem towarowym produktu lub usługi.

Może być używane tylko w przypadku zarejestrowanych znaków towarowych i przez właściciela lub licencjobiorcę.

Tworzenie logo
Tworzenie logo

 

Projektowanie logo – na co warto zwrócić uwagę?

Klienci trafiają do nas gdy chcą zbudować dobrą markę, od początku inwestując w skuteczny wizerunek lub mają problem z obecnym wizerunkiem. Często brakuje im spójności, identyfikacja jest przestarzała lub mają bałagan w materiałach marketingowych. Kiepski wizerunek negatywnie wpływa na biznes. Nie budzi zaufania, nie trafia do odbiorców oraz nie pozwala się odpowiednio wyróżnić. Te problemy najczęściej rozwiązujemy tworząc strategię komunikacji oraz systemy identyfikacji wizualnej – dlatego warto zlecić nam tworzenie logo.

Projektowanie logo – najważniejsze informacje.

Niezależnie od tego, czy pracę nad projektem logo zlecisz grafikowi, czy może zajmiesz się tym osobiście, musisz wiedzieć, że na tym z pozoru prostym znaku, spoczywa obowiązek realizowania określonych celów wizerunkowych. Jeśli więc ktokolwiek, zechce zacząć określone prace graficzne, koniecznie musi odpowiedzieć sobie na pytania:

  • jakie skojarzenia ma wywoływać logo firmy?
  • jaka jest najważniejsza i najbardziej charakterystyczna rzecz, którą odbiorca powinien zapamiętać?

Odpowiedzi na te pytania, są jednocześnie wyzwaniami, jakie stawiasz przed nowym logo. Dopiero w późniejszych etapach, zajmij się tym w jaki sposób możesz osiągnąć dane założenia, z wykorzystaniem kształtów, kolorów czy odpowiedniej typografii.

Tworzenie logo
Tworzenie logo

Przechodząc do oceny projektu swojego logo, nie możesz jedynie sprowadzić tego do poziomu: „ładne- brzydkie”. Estetyka, choć jest ważna, nie może być priorytetem oceny logo.

Nie tylko estetyka projektu logo jest istotna.

Pamiętaj, że tworzenie logo będzie oceniane przez różne gusta i guściki, a kierując się jedynie jednym aspektem, nie uda ci się zadowolić wszystkich. Zadaj więc sobie następujące pytania:

  • czy logo jest czytelne?

  • czy logo jest unikalne?

  • czy logo wpisuje się w styl komunikacji mojej marki?

Zapamiętaj – Logo nie tworzysz dla siebie.

Wiadomo, tworzysz logo dla swojej firmy, jednak jest ono skierowane w stronę odbiorców. Oznacza to, że twoje poczucie stylu i estetyki, nie musi być takie samo jak twoich klientów, a mimo wszystko logo powinieneś dopasować do nich. To klienci stanowią o twoim sukcesie. Jeśli więc nie przepadasz za kolorem czerwonym, ale uwielbiają go twoi odbiorcy, musisz pójść na kompromis. Co musisz szczególnie uwzględnić podczas tworzenia projektu? Otóż weź pod uwagę:

  • cechy demograficzne- czyli płeć, wiek, a nawet poziom dochodów swoich odbiorców.
  • upodobania i zainteresowania- zastanów się co jest ważne dla twoich klientów, jakimi priorytetami się kierują, a także jakie wartości wyznają.
  • zachowania- musisz uwzględnić to, jak twoi odbiorcy spędzają wolny czas i na jakim etapie życia się obecnie znajdują.
Tworzenie logo
Tworzenie logo

Co wchodzi w skład tworzenia logo oferowanego przez Punkt Reklam?

  • oferujemy ciekawy, niepowtarzalny znak graficzny
  • godnym uwagi jest fakt, że otrzymasz profesjonalne pliki graficzne z Twoim logo
  • otrzymasz podstawowy opis składowych kolorów zastosowanych w Twoim znaku firmowym
  • na wykonaną pracę wystawiamy fakturę
  • gwarancja na oryginalność projektu logo

Masz pomysł na stworzenie logo, ale nie wiesz jak je wykonać? Nasi projektanci czekają na Twoją wiadomość – Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub na adres : biuro@punktreklam.com  

Zapraszamy do kontaktu

+48 698 741 084

Wybierz usługę dla siebie.

Projektowanie
- identyfikacja wizualna
- przygotowanie do druku
- grafika użytkowa
więcej
Internet
- tworzenie stron www
- administracja
- social media
więcej
Naklejki na folii
- z mocnym klejem
- żywiczne( 3D)
- wielokrotnego użytku
więcej
Opakowania
- projektowanie
- prototypy
- produkcja
więcej