Wszystko co musisz wiedzieć o szyldach reklamowych

Czym jest szyld reklamowy?

Szyld reklamowy jest rodzajem zewnętrznej reklamy, który w łatwy i miły dla oka sposób pozwala nam na oznakowanie budynku, w którym prowadzona jest nasza firma. Jest to dobry sposób promocji, który jest estetycznie zaprojektowaną tablicą z nazwą firmy, logiem lub krótkim chwytliwym tekstem. Umieszczany jest w najbliższym otoczeniu siedziby naszej firmy.

Przy wywieszeniu reklamy zewnętrznej jaką jest szyld reklamowy należy pamiętać o regulacjach prawnych jakim reklama podlega (m.in. zakaz umieszczania takich reklam na obiektach zabytkowych, jeśli wiąże się to z uszczerbkiem dla nich).

kaseton okrągły salon kosmetyczny

Zapewniamy

.

Szyldy z PCV

PCV – tworzywo sztuczne o bardzo wysokiej wytrzymałości mechanicznej, niezwykle odporne na zmienne warunki atmosferyczne oraz różnego rodzaju środki chemiczne (w tym wiele rozpuszczalników)

Szyldy z dibondu

Dibond – wielowarstwowa płyta aluminiowa, której cechą charakterystyczną jest niemal idealna gładkość powierzchni. Dodatkowe zalety tego materiału to lekkość i wytrzymałość, a także niewielka waga

Szyldy z hipsu

szyld

Hips – bardzo lekki materiał charakteryzujący się dobrymi właściwościami mechanicznymi oraz termicznymi. Posiada wysoką odporność na trudne warunki atmosferyczne, w tym promieniowanie UV, oraz bardzo dobrą odporność termiczną.

Szyldy z plexi

logo firmy plexi ramka srebrna

Plexi – cechuje się twardością oraz niezwykłą wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne, czynniki atmosferyczne i chemiczne.

kompleksowe oznakowanie lokali
Szyld reklamowy banku

Zalety szyldu reklamowego

  • wskazuje lokalizacje firmy – jest to tani i prosty sposób na wskazanie dokładnej lokalizacji firmy. Zwracają też uwagę potencjalnego klienta, a w połączeniu z tablicami reklamowymi zawierającymi adres i dane kontaktowe pozwalają klientowi łatwiej do Ciebie dotrzeć
  • wyróżnienie wśród konkurencji – oryginalnie i przejrzyście zaprojektowany szyld ma duży wpływ na wybór klienta. Reklama powinna być spójna kolorystycznie i typograficznie, łączyć wszystkie elementy identyfikacji wizualnej firmy by stworzyć jej niepowtarzalny image
  • zachęca do skorzystania z oferty lub usług – elementy szyldu takie jak grafika, typografia, kolorystyka powinny być unikalną kompozycją kojarzącą się z produktami i usługami które oferujecie a także podkreślać jakość i wyjątkowość.
  • odporność i trwałość – szyldy reklamowe są reklamą odporną na warunki atmosferyczne takie jak opady czy promienie słoneczne. Służą nam one zatem przez wiele lat i nie wymagają zazwyczaj prac konserwacyjnych

Jesteśmy aby pomóc Ci rozwijać Twoją  firmę

Mamy dobre pomysły, ładne projekty i dobrej jakości wykonanie

Zaczynajmy