REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
6. REKLAMACJA PRODUKTU
7. POSTANOWIENIA DODATKOWE
8. PRAWA AUTORSKIE
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.24PUNKTREKLAM.PL
prowadzony jest przez Mikołaja Masiak prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą
Mikołaj Marek MASIAK ATLANTIK, z siedzibą przy ul. Warszawskiej 12, 05-520 Konstancin
Jeziorna, posiadającym NIP 1230909826, REGON 017412057; adres poczty elektronicznej:
biuro@punktreklam.com
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu
Internetowego (Regulamin oraz Sklep Internetowy nie jest skierowany do konsumentów).
3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień
niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w
zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach
Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której
dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich
aktualizacji i poprawiania.
4. Definicje:
a) DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy.
b) FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w
Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie
Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym
sposobu dostawy i płatności.
c) KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dla której
korzystanie ze Strony Internetowej, w tym zawieranie Umów Sprzedaży, związane jest
bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. nie
będąca w tym wypadku konsumentem); (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która
zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
d) KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz.
93 ze zm.).
e) PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
f) REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
g) SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem
internetowym: www.24PUNKTREKLAM.PL
h) SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Mikołaja Masiak prowadzący działalność gospodarczą pod
nazwą Mikołaj Marek MASIAK ATLANTIK, z siedzibą przy ul. Warszawskiej 12, 05-520
Konstancin Jeziorna, posiadającym NIP 1230909826, REGON 017412057;; adres poczty
elektronicznej: biuro@punktreklam.com
i) UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem
a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
j) USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
k) USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dla
której korzystanie ze Strony Internetowej, w tym zawieranie Umów Sprzedaży, związane jest
bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. nie
będąca w tym wypadku konsumentem); (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która
zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
1. W Sklepie Internetowym dostępna jest następująca Usługa Elektroniczna: Formularz
Zamówienia.
2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem
dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie
Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch
kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie
Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do
tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym
celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na
stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez
Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, nazwa firmy, numer NIP,
adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty
elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży:
Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
3. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter
jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z
chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez
Usługobiorcę.
4. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z
dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa:
, Google Chrome w wersji , (4) zalecana
minimalna rozdzielczość ekranu: strona responsywna; (5) włączenie w przeglądarce
internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
5. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z
prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw
autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca
obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę
obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
6. Tryb postępowania reklamacyjnego:
a) Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz
pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem
procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca
może składać na przykład:
b) pisemnie na adres: ul.Warszawska 12,05-520 Konstancin Jeziorna;
c) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@punktreklam.com
d) Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności
dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia
nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego
reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi
podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność
reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
e) Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym
zgodnie z pkt. 2.2 Regulaminu.
2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich
i nie zawiera podatków (cena netto).
3. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim
złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.2. Regulaminu.
4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i
jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi
stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu
Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z
chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa
Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży
następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu
Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.4.
Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie
informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
6. Po złożeniu Zamówienia Klient przekazuje Sprzedawcy materiały do druku przygotowane
według wskazanej przez Sprzedawcę specyfikacji. Wszelkie dokonywane przez Sprzedawcę
korekty materiałów Sprzedawca przesyła Kupującemu w celu akceptacji. Termin realizacji
Produktu liczony jest w takim przypadku od chwili otrzymania od Klienta pisemnej/mailowej
akceptacji w Sklepie Internetowym.
7. Składając Zamówienie Klient oświadcza. iż posiada autorskie prawa majątkowe lub
odpowiednie prawa wynikające z odrębnych umów licencyjnych do przekazywanych
Sprzedawcy materiałów. Kupujący ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu naruszenia
majątkowych lub osobistych praw autorskich osób trzecich.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
a) Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
b) Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl –
możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w
zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej
http://www.PayU.pl/.
2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są
zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności
elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: PayU.pl – spółka PAYU S.A. z siedzibą w Poznaniu,
przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział
VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale
zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer
identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
3. Termin płatności:
a) W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo
płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni
kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
b) W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient
obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są
wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej
dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
a) Przesyłka kurierska.
b) Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. warszawska 12,konstancin jeziorna– w Dni Robocze, w
godzinach od 09:00 do 17:00.
5. Termin realizacji Produktu do Klienta wskazany jest w opisie danego Produktu. W przypadku
Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
Termin realizacji zleceń niestandardowych-niezawartych w cenniku Sklepu Internetowego-
będą ustalane indywidulnie z Klientem.
6. Termin realizacji każdego zlecenia jest liczony od momentu akceptacji przez Sprzedawcę
danych dostarczonych przez Klienta.
7. W przypadku anulowania zlecenia uprzednio opłaconego przez Klienta, równowartość
zwracanych Klientowi środków zostanie pomniejszona o sumę dotychczas poniesionych przez
Sprzedawcę wydatków na wykonanie usługi. Klient zostanie poinformowany o wysokości tych
wydatków.
8. Towar dostarczony do Klienta na warunkach płatności „za pobraniem” a nie podjęty przez
niego i zwrócony do Sprzedawcy pozostaje do odbioru w siedzibie Sprzedawcy, zaś forma
płatności na fakturze podlega korekcie na „płatność przelewem” (o czym odrębnym pismem
powiadomiony zostanie Klient) i podlega windykacji tak jak usługi zrealizowane i odebrane.
9. Zamówienia (i) nieopłacone, (ii) nieprzekazane do realizacji, (iii) odrzucone i nie wznowione,
po upływie 30 dni będą automatycznie usuwane.
10. Zamówienia oznaczone jako expresowe wysyłane są w Dni Robocze.
11. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta korzyści i
ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia
Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub
uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz
za opóźnienie w przewozie przesyłki.
12. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest
zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi,
że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać
wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. REKLAMACJA PRODUKTU
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt
wobec Klienta zostaje wyłączona.
7. POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać
dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta
sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
2. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego
oświadczenia.
3. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez
względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego
roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz
kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne
w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w
stosunku do Usługobiorcy/Klienta.
4. W szczególności Usługodawca/Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za: źle
przygotowane lub niezgodne ze specyfikacją materiały oraz wynikające z tego tytułu błędy w
druku; treść materiałów przekazanych przez Kupującego; wydruk materiałów błędnie
przygotowanych pod względem treści; wydruk materiałów błędnie przygotowanych
technicznie, w których nie były dokonywane korekty przez Usługodawcę/Sprzedawcę; wydruk
materiałów zaakceptowanych przez Klienta a zawierających błędy w treści lub błędy
techniczne.
5. Usługodawca/Sprzedawca zastrzega, iż tolerancja błędu krajarki może wynieść do 2 mm.
6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą
zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
8.PRAWA AUTORSKIE
Wszelkie treści zawarte w Sklepie Internetowym dostępnym pod adresem internetowym
WWW.24.PUNKTREKLAM.PL są przedmiotem ochrony praw autorskich. Ich wykorzystanie dozwolone
jest wyłącznie za wyraźną zgodą Usługodawcy/Sprzedawcy. Zarówno Sklep Internetowy jak i każdy z
jego elementów podlegają ochronie przewidzianej przez polskie oraz międzynarodowe prawo, w tym
w szczególności przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(Dz.U. nr 24, poz. 83 ze zmianami), ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku o ochronie baz danych (Dz.U. nr
128, poz. 1402) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.
nr 47 poz. 211).
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn
to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze