Standy reklamowe
Kampanie AdWords kompleksowo
Chcesz uruchomić kampanię AdWords dla swojej firmy?
Potrzebujesz doradztwa?
Skorzystaj z naszej pomocy. Jesteśmy profesjonalistami w kampaniach Adwords
Przykładowe ceny za obsługę kampanii Adwords
Adwords na Start
- Budżet do 500 PLN
- Kupon 250 pln gratis
Kampania Stardard
- Budżet do 1000 PLN
- Kupon 250 pln gratis
Kampania Adwords duża
- Budżet do 2000 PLN
- Kupon 250 pln gratis
Dlaczego Adwords ?
Czas
Kampanię Adwords jesteśmy w stanie uruchomić w 48 godzin, i już klienci zobaczą twoją reklamę.
Wygoda
Reklamę Adwords możesz uruchomić w dowolnym momencie lub zatrzymać.
Cel
Reklamy będą wyświetlane tylko osobom które szukają takich usług lub produktów jak twoje.
Budżet
Ty ustalasz wysokość budżetu. Płacisz w momencie kliknięcia w reklamę czyli za efekt.
Najczęściej zadawane pytania
Nie musisz podpisywać żadnej umowy, dlatego kampanię możemy uruchomić praktycznie z godziny na godzinę (nawet nie z dnia na dzień :-)
Określamy wysokość budżetu, a Ty rozliczasz się z nami na zasadzie przedpłaty.
Kampanie AdWords przygotowujemy szybko.
W zależności od ilości reklam graficznych dla produktów, czas przygotowania mieści się w przedziale od 48 do 72 godzin.
W decydującym stopniu masz wpływ na budżet reklamy AdWords, bo określasz swoje potrzeby. My weryfikujemy je z:
- działaniami konkurencji – przygotowujemy dla Ciebie raport z taką analizą,
- naszym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii – opiniujemy, jakie stawki warto wziąć pod uwagę.
W zależności od branży, produktu i konkurencji, koszty miesięczne mogą wynosić od 500 do 1500 PLN.
Linki sponsorowane to inaczej mówiąc reklama w postaci tekstu.
Jest to jedna z form reklamy internetowej – chętnie wykorzystywana przez firmy
w wyszukiwarce.
Linki sponsorowane wyświetlają się:
- nad wynikami wyszukiwania lub
- czasami po prawej lub lewej stronie wyników wyszukiwania.
Linki sponsorowane
Linki sponsorowane są wyświetlane na wybrane frazy kluczowe, które wpiszemy do wyszukiwarki, dzięki temu mają wysoką skuteczność i są dopasowane do klienta. Opłata pobierana jest za wejście przez użytkownika na docelową stronę internetową, a w związku z tym reklamodawca płaci wyłącznie za efekt CPC – Cost Per Click
Główne zalety linków sponsorowanych
- Trafność dotarcie do klientów szukających danej usługi
- Szybkość reklamy są widoczne zaraz po uruchomieniu kampanii
- Mierzalność możliwość uzyskania dokładnych raportów z działań
- Elastyczność możliwość wykonywania szybkich zmian w treści reklam lub reklamowanych usługach
- Efektywność płatność za efekt czyli za wejście na stronę

ProProduct Listing Ads (PLA) – nowa forma reklamy

Product Listing Ads (PLA) – czyli nowa forma reklamy w Google są wyświetlane na wybrane frazy kluczowe, które wpiszemy do wyszukiwarki, dodatkowo wyświetlają zdjęcia produktów, kampanie tego typu przeznaczone do promocji produktów ze sklepów internetowych. Po kliknięciu klient bezpośrednio przenosi się do sklepu.
Główne zalety
- Trafność dotarcie do klientów szukających danego produktu
- Szybkość reklamy są widoczne zaraz po uruchomieniu kampanii
- Mierzalność możliwość uzyskania dokładnych raportów z działań
- Niski koszt tego typu reklamy
Reklamy graficzne- displayowe
Display – Reklamy graficzne w AdWords korzystają z sieci reklamowej i wykorzystują miliony stron na całym świecie. Jest to bardzo dobry rodzaj reklamy do promowania nowych produktów lub usług.
Główne zalety
- Szybkość reklamy są widoczne zaraz po uruchomieniu kampanii
- Raporty możliwość uzyskania dokładnych raportów z działań
- Niski koszt tego typu reklamy
- Grafiki ruchome, idealne do prezentacji produktu

Remarketing

Remarketing – Reklamy displayowe – podążają za klientem który odwiedził naszą stronę. treść i grafikę można dowolnie dopasować. Idealne do utrwalenia marki lub prezentowania produktu którym klient się interesował u nas w sklepie np. z dodatkowym rabatem.
Główne zalety
- Szybkość reklamy są widoczne zaraz po uruchomieniu kampanii
- Raporty możliwość uzyskania dokładnych raportów z działań
- Niski koszt tego typu reklamy
- Grafiki ruchome, idealne do prezentacji produktu