Kampania Google AdWords
– daj się znaleźć klientom w wyszukiwarce
Kampania Google AdWords – działaj kompleksowo!
Prowadzisz biznes i chcesz wyświetlać reklamy AdWords Twojej firmy?
To dość skomplikowane, ale… skorzystaj z naszej pomocy. Prowadziliśmy wiele kampanii AdWords i wiemy, co liczy się w efektywnych działaniach.
Ile może kosztować obsługa Kampania Google AdWords ?
Adwords na Start
- Budżet do 500 PLN
- Kupon 250 pln gratis
Kampania Stardard
- Budżet do 1000 PLN
- Kupon 250 pln gratis
Kampania Adwords duża
- Budżet do 2000 PLN
- Kupon 250 pln gratis
Dlaczego warto robić Kampania Google AdWords ?
Szybko startujesz z działaniami
Już po 48 godzinach klienci zobaczą Twoją reklamę AdWords w wyszukiwarce. To istotne przy działaniach sezonowych lub promocyjnych.
Decydujesz, kiedy emitujesz
Reklamę AdWords możesz w dowolnym momencie zatrzymać i uruchomić ponownie. Możesz dopasować czas do sezonu, gdy Twoi klienci będą nią szczególnie zainteresowani.
Wybierasz grupy klientów
Docierasz do swojej grupy odbiorców. Reklamy będą wyświetlane tylko osobom, które szukają takich usług lub produktów, jak Twoje.
Kontrolujesz budżet i efekty
Ty ustalasz wysokość budżetu. Płacisz tylko za kliknięcia potencjalnych klientów w reklamę, czyli za osiągnięty efekt.
Najczęściej zadawane pytania
Dzięki wizytówce ułatwisz klientom odnalezienie twojej firmy, szybszy kontakt oraz sprawdzenie aktualnych informacji o twojej firmie
Nie musisz podpisywać żadnej umowy, dlatego kampanię możemy uruchomić praktycznie z godziny na godzinę (nawet nie z dnia na dzień :-)
Określamy wysokość budżetu, a Ty rozliczasz się z nami na zasadzie przedpłaty.
Kampanie AdWords przygotowujemy szybko.
W zależności od ilości reklam graficznych dla produktów, czas przygotowania mieści się w przedziale od 48 do 72 godzin.
W decydującym stopniu masz wpływ na budżet reklamy AdWords, bo określasz swoje potrzeby. My weryfikujemy je z:
- działaniami konkurencji – przygotowujemy dla Ciebie raport z taką analizą,
- naszym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii – opiniujemy, jakie stawki warto wziąć pod uwagę.
W zależności od branży, produktu i konkurencji, koszty miesięczne mogą wynosić od 500 do 1500 PLN.
Linki sponsorowane to inaczej mówiąc reklama w postaci tekstu.
Jest to jedna z form reklamy internetowej – chętnie wykorzystywana przez firmy
w wyszukiwarce.
Linki sponsorowane wyświetlają się:
- nad wynikami wyszukiwania lub
- czasami po prawej lub lewej stronie wyników wyszukiwania.
Linki sponsorowane – większa efektywność działań i optymalne rozliczenie budżetu
Linki sponsorowane to reklamy wyświetlane na wybrane tzw. frazy kluczowe – są to słowa, które wpisujemy do wyszukiwarki. Słowa kluczowe odpowiadają zapytaniom klientów i są przez to bardziej skuteczne.
Jako reklamodawca płacisz za efekt, czyli za wejście na Twoją stronę internetową. Fachowo nazywa się to płatność za kampanię w modelu CPC – Cost Per Click.
Jakie są Twoje główne korzyści z linków sponsorowanych?
- Trafność – docierasz do klientów szukających Twojej usługi.
- Szybkość – reklamy są widoczne tuż po uruchomieniu kampanii.
- Mierzalność – dostajesz dokładne raporty z działań.
- Elastyczność – możesz szybko zmieniać treści reklam lub reklamowanych usług.
- Efektywność – płacisz tylko za efekt, czyli przejście na Twoją stronę.

ProProduct Listing Ads (PLA) – dla sklepów internetowych

Product Listing Ads (PLA) polega na wyświetlaniu zdjęć produktów na wybrane frazy kluczowe.
To nowa forma reklamy w Google, przeznaczona dla sklepów internetowych. Po kliknięciu w zdjęcie produktu użytkownik od razu przenosi się do sklepu i może kupić produkt online.
Zainteresuj się PLA, jeśli zależy Ci na:
- trafności dotarcia do klientów kupujących w internecie,
- szybkości uruchomienia kampanii,
- mierzalności działań,
- niskim koszcie.
Reklamy graficzne w modelu display – pokaż zdjęcia
Czym jest model display w AdWords?
Można powiedzieć, że reklamy graficzne wykorzystują potencjał sieci reklamowej złożony z milionów stron na całym świecie.
Dzięki dużemu zasięgowi ten rodzaj reklamy wspiera promowanie nowych produktów lub usług.
Dlaczego warto skorzystać z display?
- Możesz pokazać swój produkt w formie ruchomych grafik.
- Opłacalność – koszt jest bardzo atrakcyjny w stosunku do ilości wyświetleń.
Sami korzystaliśmy z tej formy reklamy, promując nową usługę w ofercie, czyli naklejki reklamowe.
Efekty okazały się bardzo dobre.

Remarketing – przypomnij o sobie odbiorcy

Remarketing – to brzmi dziwnie, ale na pewno wiesz, o co chodzi.
Na pewno nie raz zdziwiłeś się, dlaczego ciągle widzisz te same reklamy – masz wrażenie, że „podążają” za Tobą na różnych stronach internetowych. Dzieje się tak dlatego, że odwiedzasz strony, na których działa remarketing.
Ta sama reklama może irytować, dlatego remarketing działa najlepiej, jeśli zmieniamy hasła i grafikę reklamy. Możemy nawet przygotować różne wersje reklamy dla różnych grup odbiorców.
Nasza porada: wykorzystaj remarketing, aby nakłonić klienta do powrotu do sklepu i zakupu produktu, np. z dodatkowym rabatem.
Twoje korzyści z remarketingu:
- nakłonienie klienta do ponownej wizyty w sklepie internetowym,
- dopasowanie przekazu reklamowego do grupy lub grup odbiorców – także przez ruchome grafiki,
- atrakcyjny koszt takiego działania.
Klienci lubią kampanie AdWords, bo szybko widać ich efekty :-)
Pomagamy Ci rozwijać firmę przez naszą wiedzę i usługi.
Tworzymy dobre kampania google adwords, które realizujemy na wysokim poziomie i terminie